lauantaina, joulukuuta 15, 2007

Millainen on vihainen(?) nainen?

Assalamu alaikum
Rauhaa

Nytpä löytyi mielenkiintoinen kysely. Idea siis on, ette te blogin lukijat vastaatte näihin kysymyksiin minun puolestani sen mukaan, minkälaisen kuvan olette minusta saaneet. Oikeita vastauksia ei siis ole, jokainen kertokoon vapaasti millainen on vihainen(?) nainen!
Sakina ei saa vastata ;) Hähää.

1. Mitä luulet, että teen työkseni (tai millä alalla olen hankkinut koulutusta)?


2. Minkä värinen tukka minulla on?

3. Entä silmät?

4. Miten asun?

5. Kuinka pitkä olen?

6. Tyylini on?

7. Yksi perusluonteenpiirre?

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

As-salam aleyk

Olen niin itserakas että minäkin haluaisin kuulla, millaiseksi ihmiset minut kuvittelevat. Jos pistän saman kyselyn blogiini, ethän syytä minua idean varastamisesta?

Suomalaisnainen burqassa kirjoitti...

Siitä vaan :)

Brim kirjoitti...

Vaiiikea!

1. Tähän on vaikea vastata mitään, täysin hakuammunnaksi menee. Olet opiskellut yliopistossa historiaa ja ehkäpä filosofiaa... toisaalta taas, ehkä olet teknillisessä yliopistossa? Vaikea...

2. Keskiruskea?

3. Siniset silmät.

4. Asut miehesi kanssa kerrostalokaksiossa tai kolmiossa. Teillä on pirteä ja onnellinen koti.

5. 165-170 cm?

6. Tyylikäs ja vaihteleva. Tykkäät käyttää värejä luovasti ja kokeilla välillä uusia ratkaisuja.

7. Oikeudenmukaisuus.

Toivottavasti nämä menivät nyt edes jotenkin kohdilleen...

Suomalaisnainen burqassa kirjoitti...

Kyllä siellä muutama meni oikein, mutta toiset taas meni kyllä ihan päin metsää :D

Hauska lukea, toivottavasti tulee lisää vastauksia!

Anonyymi kirjoitti...

Alkuun haluan sanoa, että olen lukenut blokiasi melko satunnaisesti... joten... ;)

1. Jotain asiakaspalvelualaa? amk? Työskentelet ihmisten parissa.

2. keskiruskeat

3. vihreät

4. Kerrostalokaksiossa, kolmas kerros ;)

5. 165cm

6. Hillitty, ei liian räikeä, ettei räiskyvä luonteesi tukahdu ;)

7. tunnollinen?

Suomalaisnainen burqassa kirjoitti...

Itseasiassa olen ollut asiakaspalvelu alalla :) Ja totta, ihmisten parissa olisi tarkoitus työskennellä tulevaisuudessakin, tosin ei samalla tavalla kuin tähän astisissa työpaikoissa. Hyvin tiedetty!

Anonyymi kirjoitti...

1. Olet tällä hetkellä varmaan toimistotyössä, tai vastaavassa. Veikkaan että opiskelet johonkin sosiaali- tai terveysalan ammattiin. OLet joko jo valmistunut korkeakoulusta, tai sitten sinulla on tutkinto kesken tai vielä edessä.

2. Tukkasi on sellainen niin kuin kaikilla muillakin suomalaisilla luonnostaan, vähän niin kuin maantienvärinen..?

3. Silmät on vihreät tai siniharmaat :)

4. Asut omakotitalossa.

5. Olet 162-165 cm.

6.Veikkaan että sinulla on joko semmonen perus farkut+paita-tyyli, aika hillitty, ei esim. liian räväköitä leikkauksia tai värejä, tai sitten olet semmonen etnohenkisempi, pitkiä hameita ja batiikkikuoseja tms.

7. Jotenkin minulle on tullut semmonen vaikutelma että olet perusluonteenpiirteeltäsi aika ujo, ainakin ollut ennen islamin löytämistä, ehkä olet saanut siitä voimaa persoonaasi.

Toivottavasti et loukkantunut tästä arvelustani, mielikuvituksellani olikin siivet..

Suomalaisnainen burqassa kirjoitti...

En tiedä ujoudesta, mutta siinä mielessä kyllä, että itsevarmuuteni oli ennen islamiin paluuta aikalailla nollassa. Nyt kun on tavallaan löytänyt sen oman "identiteettinsä" ja toki aikuistunutkin, niin sitä uskaltaa jo sanoa suoraankin asioita.
Varmaan tätä ujoudeksikin voisi kutsua. Mutta en ole sillä tavalla perinteisesti ujo, menen aika helposti puhumaan täysin tuntemattomille niitä näitä, ja toki siinä välillä nolaankin itseni :) Eikä se minua edes hävetä!

Nuo batiikkikuosit kyllä herättivät minussa melkoista hilpeyttä. Väärin siis meni, mutta kiitos kun sait minut nauramaan! Hillitty on tosiaankin parempi sana kuvaamaan vaatteitteni värejä.

Anonyymi kirjoitti...

Uutena lukijana innostuin kyselyn myötä kommentoimaan, olen aiemmin lähinnä lueskellut kommentoimatta. Ihana blogi!

1. Mitä luulet, että teen työkseni (tai millä alalla olen hankkinut koulutusta)?
Veikkaan että olet ollut pankissa töissä mutta nyt opiskelet kätilöksi.
2. Minkä värinen tukka minulla on?
Hiukset on vaaleat.
3. Entä silmät?
Sinivihreät
4. Miten asun?
Rivitalossa kaksiossa suht rauhallisella alueella
5. Kuinka pitkä olen?
175cm
6. Tyylini on?
Pitkiä mutta suht kapealinjaisia hameita, väreinä harmaa, ruskea, musta ja valkea
7. Yksi perusluonteenpiirre?
Olet melko analyyttinen

Anonyymi kirjoitti...

Moro!

Eka kertaasa satuin sun sivulle, ja heti nappaan meemin mukaani. =)