keskiviikkona, tammikuuta 09, 2008

Kiirettä pitää

Assalamu alaikum
Rauhaa

Hyvistä suunnitelmista huolimatta, olen kantapään kautta tullut siihen tulokseen, etten yksinkertaisesti ehdi pitää tätä blogia tällä hetkellä. Arkipäivinä on turha kuvitellakaan että jäisi aikaa kirjoittaa, ja viikonloppuna taas sitten väsyttää viikon jälkeen niin paljon, ettei tee mieli muuta kuin rentoutua ja huolehtia kodista. Ja olen vielä lisäksi innostunut leipomaan kaikenlaista! Kyllä, ihan totta, minä leivon nykyään. Enpä olisi uskonut vuosi sitten. No, joka tapauksessa ne ainoat vapaat minuutit päivässä menevät siis keittiössä.

Todennäköisesti tämä hiljaiselo jatkuu huhtikuuhun asti. Silloin loppuu tämän hetkinen koulutus. Tässä välissä saatan kirjoitella silloin tällöin, mutta en lupaa mitään. Kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille, palataan taas keväämmällä!

Siihen asti satunnaisia juttujani voi lukea Minun Tieni - yhteisblogissa.

(Minun Tieni avataan yleisölle myöhemmin, jolloin laitan linkin tänne).

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

hei! ja aikai sitten auta muuta kuin jäädä odotteleen niitä kuulumisia!
kevättä odotellen, samoin suomeen takaisin muuttoa,
johanna